☺♥☻

سعی میکنم همه چیز رو همه جوره در اختیارتون بذارممممممم

☺♥☻

سعی میکنم همه چیز رو همه جوره در اختیارتون بذارممممممم

♥آه♥

بـعـضِـــــــی " آه " هــا را

... هـر چـــقدر هــم کــه از تـــه دل بکشـــی

.. بــــاز هـــم ســــینه اتـــــ خالـــــی نمـــی شــــود...

.

امـــــروز ســـینه ی مـــن پــــر اسـت از آن " آه " هـــا.. 

♥ 

 

♥ 

 

♥ 

 

سکوت.....

پنهان کردن اشک پشت لبخند خیلی سخته !!!

اینکه بغض داشته باشی

و این که خودت را در هجوم تنهایی سرپا نگه داری

و دائم به خودت بگی قوی باش

ولی می دونی که قوی نیستی

و دلت اونقدر گرفته و تو سینه سنگینی می کنه

که احساس خفگی بهت دست میده

اونجاست که میخواهی با تمام وجودت

اما بغض راه فریاد تو بسته

و تو همچنان سکوت می کنی ،

سکوت

وسکوت

وسکوت... 

 

 

 

 

 

 

 

فریاد بزنی فریاد...!!!

بالش خیس من.....

شب که مــــی خـــواهَم بخــــوابم..

بـا خودم اتمـــــــام حُجــَــت مــی کنم...


که دیگــــــر نه اشکــی از چشمـانم فـــرو آیــد...


و نه نگاه هـــــــایم خیس آب شونـــد...


امـّـا صُبــح که بـــلنـــد مــی شوم...


مــی بینم که بالِــشَم خیس خیس است !!! 

 

 

 

 

گم شده ام.......

گم شده ام

خودم را گم کرده ام

آهای "من " کجایی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! 

 

 

 

خاطرات ...........

خاطرات نه سر دارند و نه ته

بی هوا می آیند تا خفه ات کنند

می رسند...

گاهی وسط یک فکر

گاهی وسط یک خیابان

سردت می کنند،داغت می کنند

رگ خوابت را بلدند،زمینت می زنند

خاطرات تمام نمی شوند...تمامت می کنند 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زندگی زیباست

زنـدگی زیباسـت

بــه زیبایی چشمهای پــف کرده

از گریــه های شبانــه...

بــه زیبایی بغــض نفس گیـر روزانــه....

بــه زیبایی قلب تکه تکه شده از

شکستنهای بیشمار....

بــه زیبایی نفسی کــه

از تنگی بالا نمیایــد...

بــه زیبایی تمام شدن تدریجی من....

آری

زنـدگی زیباست....

و زیباتر خواهـد شد....

چـــرا زنـدگی مـن اینقدر زیباسـت؟؟؟؟؟ 

 

 

 

 

 

 

 

زندگی.....

زنـدگــی انـگــار  


تـمــام ِ صـبــرش را بـخـشـیـده اسـت بـه مـن !!  


هـرچــه مـن صـبــوری میکـنـم  

 

او بــا بـی صـبـری ِ  


تـمــام 


هـول میزنــد 


بـــرای ضـربــه بـعــد .... ! 


کـمـی خـسـتــگـی در کــن ، لـعـنـتـــی ...  


خـیــالـت راحـت !!....  


خـسـتـگــی ِ مــن  


بـه ایـن زودی هــا دَر نـمـی شـود ... 

 

 

 

 

 

 

 
 

جسارت میخواهد ........

جسارت میخواهد:

نزدیک شدن به افکار دختری که روزها مردانه با زندگی میجنگد...

اما شب ها بالشش از هق هق دخترانه اش خیس است... 

 

 

 

 

 

سهم من .........

دیدن عکست تمام سهم من است

از “تو “

آن را هم جیره بندی کرده ام

تا مبادا

توقعش زیاد شود!!

دل است دیگر . . .

ممکن است فردا خودت را از من بخواهد!!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آرزوی بی جا

تاریکی اتاقم شکسته می شود با نوری ضعیف …
لرزشی روی میز کنار تختم میفتد …
از این صدا متنفر بودم اما …
چشم هایم را میمالم …
new message …
تا لود شود آرزو می کنم … کاش تو باشی …
سکوت می کنم ، آرزوی بی جایی بود !!! 

 

 

 

 

 

 

داستان مــــــــن......

اگر روزی داستانم را نقل کردی بگو : 

 

 

بی کس بود اما کسی رو بی کس نکرد ........ 

 

 

 

تنها بود اما کسی رو تنها نکرد ........... 

 

 

 

 

دلشکسته بود اما دل کسی رو نشکست ........ 

 

 

 

 

کوه غم بود ولی کسی رو غمگین نکرد ......... 

 

 

 

و 

 

 

 

شاید بـــــــد بود ولی برا کسی بد نخواست !!!!!!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

پشت خالی.........

گاهی اوقات تو زنــــــدگی !!!!!!!! 

 

 

 

تو اوج نــــــــاراحــــتی !!!!!! 

 

 

 

فقط و فقط دلت میخواد خیلی ناگهانی.......... 

 

  

 

یکی محکم بغلت کنه و بگه .......... 

  

 

 

 غصه نخور من همیشه پشتتم.....!!!! 

 

 

هـــــــر چه قدر هم کم باشه.... 

 

 

اما اون لحظه ....... همین ک یکی رو پشتت حس میکنی !!!! 

 

 

 

قـــــد یه دنیا ارزش داره ....!!!!!!! 

 

 

 

اونجاست ک از هرچی غم و ناراحتی  

 

 

چیزی تو دلت نمیمونه .......!!!!!! 

 

 

 

اما نمیدونم چرا چیزه به این سادگی رو ........ 

 

 

 

!!!!!!!!هــــــــــیچ کس بــــــــلد نیستــــــــــــــ!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لبخند و گریه

هیچ وقت نباید به اجبار خندید ......!!!!! 

 

 

گاهی باید تا نهایت آرامش گریه کرد ..!!!! 

 

 

لبخند بعد از گـــــــریه ;  

 

 

از رنگین کمان پس از بــــــــــاران هم زیبا تر است !!!!

بفهم لعنتی

بفهـــــــــــم لعنتی!!! 

 

 

  

یـــــــک بار هم بفهم!!! این اسمش قلب اســــــت!!! 

 

 

همـــــان ک دستت بازیش میدهی!!! 

 

 

 

عروسکت را میگویم!!!! 

 

 

 

اسمـــــــش قلب است.....!!!می تپید قبل از تـــــــــو.....!!!!! 

 

 

 

رنـــــــگ داشت....!!!!! امید داشت..!!! 

 

 

 

  

تـــــــو سنگش کردی ....!!!! سردش کـــــردی...!!! تنگش کردی....!!!!!! 

 

 

 

دیگر نفس نـــــــدارم ......! پس بـــده ....!!!!!! 

 

 

 

من ♥ ام را میخوا هــــــــم 

 . 

. 

 

یوسف گمگشته

انگشتانم که لای ورق های دیوان حافظ میرود

دست دلم میلرزد!


اما به خواجه میسپارم تا امید را از دلم نگیرد


دلم میخواهد همیشه بگوید


یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور!


خواستن تو

آرزوهـــایم حسابی قد کشیــده اند؛


ببین


" خــــواستن تــــو "


چه مردی شده برای خودش..!!! 

 

 

 

 

 

 

♥   ♥   ♥   ♥   ♥    ♥    ♥    ♥    ♥   ♥   ♥   ♥   ♥       ♥        ♥        ♥       ♥♥   ♥  ♥

دل===ژله


دلش دل نبود..


ژله بود..


لعنتی واسه همه میلرزید جزمن

محتاج

این روزها دلتنگ که نه !


محتاج صدای تواًم


باور کن این یکی دیگر شعر نیست ...!


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

رفاقت پاک

چه رفاقت پاکی دارند این کفش ها !



هر کدام گم شود ،



دیگری آواره می شود ...




باران زده

مـــانند هـــوای شهــر تهران شده ام


باران زده ای کـــــه همچنان آلوده س!!!


گله نکن

از اون گلـــه نـکــن … وقـتـــی تـــو جــا خـــالـــی دادی …! . . .


اون بغـلــــم کـــرد تـــا زمیـــن نـخــــورم….!!!

کودکی

یک دقیقه سکوت برای رویاهای شیرین کودکی ، که هرگز باز نخواهند گشت!


تاریخ من کودکیم هست


گذشت، اما در یادهایمان جاودانه ماند

normal_Avazak_ir-Love11428

دردناک است

دردنـــــاک اســـــت



دوســـــتـَش بـداری



و گمـــــان کنی دوســـــتـَت دارد



حــــال آن کـِه



او یــِگــانه هـَســــتی تو باشـَـد



و تـــــو



یـــِــکی از هــزاران لــــــذت او …


دلتنگی

دلـتنگــی،


پیچیــده نیســــت.


یــک دل..


یک آسمان..


یــک بغــض ..


و آرزوهــای تـَـرک خـورده !


به همین ســادگـی ...